Gott nytt år!

Publicerad 2013-01-01 23:59:14 i Allmänt,

Ja gott nytt år allihop, hoppas ni hade en bra kväll igår. Det hade jag! God mat, fint sällskap osv :)

Idag har varit en typisk bakisdag, med chips, dipp, cola, pizza.. Ja ni vet ;) sen nu ikväll började jag packa inför imorgon. Åker till långberget och sen på torsdag vidare mot trysil :) stort gäng som ska iväg! Ska bli riktigt kul :) så himla mysigt och bo i stuga. Åka skidor och springa runt i långkalsonger om dagarna, haha ;) ska bli gött att komma iväg iallafall.

Ligger i soffan hos mamma nu och vi kikar på tv. Ska väl snart sova, sliten sen gårdagen ;) ha det fint! xx

Såhär såg jag ut igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela