Ett liv i bananlådor

Publicerad 2013-01-07 14:14:49 i Allmänt,

Ja, det är väl ungefär vad som väntar mig framöver! Är i lägenheten just nu och plockar ner massa skit som ligger och skräpar överallt. Vart kommer allt ifrån?? Ja ja. Ska städa så mycket jag kan, så att jag kan ta kort och lägga ut lägenheten. Vill få den såld och vara ur den innan 1 februari, så om nån läser och är intresserad eller vet någon som är det så är det bara att höra av sig :)
 
Ska snart ta med de lådor jag packat plus kläder och åka ner till mamma. Äta lite mat och sen åka upp och städa i här i lägenheten. Nästan bra att vi inte har träning idag, vet inte hur jag skulle hinna med allt. Men allt känns ändå okej, jag har så mycket att se fram emot! Så det får vara lite körigt nu, allt blir bra tillslut.
 
xx
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela