Älskar livet

Publicerad 2013-01-21 21:02:22 i Allmänt,

Hej fina ni!
Idag blev jag väckt av att de ringer in mig på jobb, men inser när jag kommer dit att jag faktiskt skulle ha jobbat egentligen också. Hanna med kollen. Tänkte när jag la mig igår att fan, de va nåt imorgon jag skulle göra.. Men som tur va ringde han och ville att jag skulle jobba som resurs nere i andra klass. Och ja, det är nog det bästa jag gjort som vik på skolan, även fast det bara va en timme. Att se sån glädje hos någon som har det mycket svårare än andra barn gör att man ser annorlunda på saker. Men kände verkligen att jag vet vad jag vill jobba med och det känns så bra.
 
När jag kom hem blev det en klassisk powernap på soffan, skönt! Sen mat, pannkakor. Tyckte det kändes så tråkigt så jag skar upp lite frukt och hade på tsm med grädde och det blev jättegott! Efter det har jag bara slappat, och nu gjort en ny header som ni kanske ser. Riktigt nöjd faktiskt! Ska slänga mig i duschen strax då jag jobbar imorgon och går upp 05:15 ungefär. Då är jag för trött för duschen iallafall ;) men ha en bra kväll, hörs imorgon ;* xx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela