FUCK LIVET SOM ARBETSLÖS

Publicerad 2012-09-04 23:58:42 i

Go' kväll!
Nyss ätit kvällsmat, blev en macka med philadelphia ost (vitlök & örter, mums!) och ett äpple med kanel! Gott :-)
Efter jag varit barnvakt åkte vi till Hagfors och jag gick av hos Milan, sen kom Elin och plocka upp oss och vi åkte på innebandy. Hibs - Karlstad, roligt å se :-) sen fick jag skjuts hem av Elin.

Sjukt trött på å va arbetslös, seriöst. Så tråkigt å inte ha nåt att göra om dagarna. Visst, har vikariat på skolan. Men skulle ju gärna ha ett schema så man vet när man jobbar. Nu är det: får ett samtal, jobb samma dag (göra sig klar på ca 30 min, wehoo) eller jobb dagen efter nån timme. Ska inte klaga, har haft tur och fått ganska mycket. Men så jobbigt att inte veta. Hoppas hoppas att det ändras snart!! Fingers crossed för det, men just nu är det:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela