without you

Publicerad 2012-10-21 22:39:57 i Allmänt,

hej på er!
var ett tag sen jag bloggade nu igen, skäms! men har inte haft internet (hatar att blogga genom mobilen) så därför har det inte blivit nåt. men nu smygsurfar jag på någon annas så.. ;)
 
hänt endel sen sist, varit i Gävle till exempel. förra helgen åkte jag upp till bästa Linnéa och det var hur kul som helst! saknat henne så mycket.
nu har hon åkt till Australien, och tycker det är så coolt! även fast jag kommer sakna henne till döds så vet jag att hon får göra det hon alltid drömt om. min fina vän <3
 
även jag ska ju ut på äventyr! men pga att de har gjorde bort sig lite på flygplatsen när vi var i USA sist så vet jag inte när jag kommer kunna åka och det SUGER. men får hoppas att det kommer gå snabbt och smidigt. är iallafall sjukt glad att jag ska åka!
 
nu ligger jag i sängen och kollar på Beck, och försöker ladda upp inför en arbetsvecka! ska ha åk 5 hela veckan, vet inte hur det kommer gå men ;) får hoppas på det bästa! ni får ha en fortsatt bra söndag, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela