Stan

Publicerad 2012-10-29 12:23:31 i Allmänt,

Hej på er! Sitter i köket och väntar på att mamma och ubbe ska bli klara. Ser mycket bilder från Värmland på instagram och Facebook. Massor av snö där tydligen! Haha, det är de inte här :-) här är det höstväder! Inte lika soligt och fint som igår dock. Men nog om vädret. Vi ska strax åka in mot Stockholm iaf. Ska till specsavers och kolla min syn. Haha, min tremänning Camilla som ska hjälpa mig. Lite kul att hon jobbar i min pappas butik ;-) pappa är ju inte där, då han och lillebrorsan är i Katar. Ligger tydligen i saudiearabien eller nåt :-) sen ska vi vidare på kalas! Men hoppas ni får en bra dag iallafall :-) hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela