Hemma igen

Publicerad 2012-10-30 20:40:33 i Allmänt,

Hallå!
Ja nu är jag hemma efter fyra dagar i mölnbo/stockholm. Har varit trevligt :-) igår överraskade vi Renée som fyller år idag. Var kul :-) fick smörgåstårta som var supergod och en riktigt smaskig cheesecake till efterrätt.

Gick upp vid halv 11 imorse ungefär och åt frukost. Blev en sån där god en igen, med äggröra osv. Sen gjorde vi oss i ordning och packade ihop. Sen satte vi oss i bilen och åkte hemåt. Jag mådde inte så bra under bilresan, och har inte mått speciellt bra under dessa dagar heller. Men imorgon ska jag till vårdcentralen och se om jag kan få nåt svar på varför. Kom hem runt 18 iaf, och en stund senare kom Linn och Emilia hit. Va kul å se dom :-)

Nu ligger jag i sängen och kollar på tv. Blir nog en tidig kväll känns det som ska till arbetsförmedlingen imorgon också.. Drygt. Men ett måste. Men nu säger jag gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela