Happy day

Publicerad 2012-10-25 21:48:13 i Allmänt,

hellloo!
varit en bra men väldigt, väldigt lång dag idag! började jobba 8:10, och slutade 14:50. och det kändes som att jag jobbade mycket längre.. inte lätt alltid! men efter jobbet åkte jag och milan till eksons i munket för att kika på halloweenoutfits. vi fick med oss varsin, likadan, hem ;-) haha, ska bli kul å va lika iaf! efter det så åt vi på altans, jag tog en kycklingtallrik som var supergod!!

milan skjutsa mig till mamma. sen började vi kika på filmer från när vi va i USA 2004. ååh vad jag längtar tills jag får åka!! även fast jag var 11 och retard verkade jag verkligen trivas. och gjorde jag det då så gör jag det nu! :-D sen kom milan och hämtade mig igen, och vi åkte hem till mig. och här är vi nu! vi kollar på "hela sverige bakar" nu och allt ser så gott ut.... haha ;-D

planerar lite inför jobbet imorgon också, sista timmen ska jag va en rolig vikarie istället för den surtant jag varit hela veckan ;-) haha!

ha de fint, hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela