Träning & Jobb

Publicerad 2012-11-05 22:50:57 i Allmänt,

 
Jajamen, idag gjorde jag min första dag på OK. Eller ja, ska ju lära mig allt först oså innan det blir "på riktigt". Men var riktigt roligt faktiskt :-D så ser fram emot imorgon, blir samma pass då, 8-16 :-)
 
Sen kl18 bar det ner mot älvis för träning, och jag kände att jag var trött. Somnade ju efter halv 3 inatt, och gick upp 7.. Så det var kanske inte så konstigt. Blev ganska oseriös på fysen innan, skrattade mest och ballade ur. Men själva träningen i hallen gick bra, kände mig pigg och det var superkul! Sen skulle egentligen ubbe hämtat mig och milan vid hallen men då ville Milan gå hem... Så det gjorde vi ;-) blev bjudna på köttfärslimpa och potatis, med grönsaker, smörgås-gurka (<3), brunsås och lingonsylt. Var så jäkla gott!! Mums! Och extra skönt å slippa laga mat :-D nu ska jag snart sova, men började se på GG igår, säsong ett! Har fan inte ens sett de avsnitten(!) så kul å se från början :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela