Skön vinst!

Publicerad 2012-11-02 22:08:04 i Allmänt,

Ja då satt man i bilen påväg hem då. Och i bagaget fick vi med en vinst, 0-5 slutade matchen! Himla gött och vinna!! Men personligen så är jag rätt besviken, kändes sådär. Men blev bättre och bättre. Var trots allt första matchen på ett tag + i ett nytt lag. Och det är ett supergött gäng, så allt känns väldigt bra :-)

Är supertrött så blir hem och slänga sig i sängen nu, imorgon har jag tänkt kika på lite innebandy innan det blir utgång på kvällen :-) fin helg alltså! Hoppas ni haft en bra start på helgen, för det har jag haft!! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela