Learn to love

Publicerad 2012-11-01 11:59:56 i Allmänt,

hej hej!
ligger i sängen fortfarande, och klockan är snart 12.. skönt med "lov" ;-) var upp och gjorde mig en äggmacka iofs, men det var inte så ansträngande direkt ;-) men ska snart gå upp och göra mig iordning lite iaf, ska ut och fixa lite saker med milan och amanda :-) ska ordna lite inför lördag också, blir ju utgång på lördag nu ändå. men känner mig ganska taggad, vet precis vad jag ska vara utklädd till ;-) så det blir nog kul!
 
lyssnar nu på NEEDTOBREATHE, de är så jävla bra! tröttnar aldrig, och de är sån musik som alltid funkar, oavsett om du är glad eller deppig, haha! här har ni min lista från spotify iallafall :-)
NEEDTOBREATHE ♥
 
annars då? match imorgon, första med HIF på många år! ska bli riktigt roligt :-) är Sunnanå som står för motståndet, kross som gäller! sen som sagt utgång på lördag. till veckan jobbar jag litegrann (tror jag) och sen är det andra saker på gång :-) på måndag ska jag till OK och börja lära mig allting, ska bli kul! sen blir det till Style by Me på onsdag och fixa håret. skööönt! :-) ja, det var lite av vad som är på gång närmaste dagarna. ska försöka uppdatera så mycket som möjligt ;-) puss på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela