Hard times

Publicerad 2012-11-26 21:40:37 i Allmänt,

Hej på er!
Varit lite nere ett tag nu, men idag har allt känts bra. Bara tagit det lugnt och gjort roliga saker! Vaknade tidigt imorse ändå, tror klockan va typ halv 10. Var vaken ett tag sen så somnade jag om, haha. Va inte meningen egentligen fast väldigt skönt :D så jag vaknade runt 12 sen istället, och åt en smörgås. Sen efter två någon gång så kom Milan och hämtade mig. Vi åkte först hem till henne och sen mot Torsby. Hon skulle hämta sitt körkort och jag passade på att ta två nya hål i örat! Så meganöjd :) fick även mitt lönebesked idag, och fick mycket mer än jag trodde, sjukt gött! Så har varit en bra dag idag :) härligt!
 
Imorgon ska jag handla det första jag gör! Måste. Tappat rutinerna med maten lite, mest för att jag aldrig har nåt hemma.. Haha! Men nu har pengarna rullat in på kontot så imorgon blir det att fylla kylen :) sen måste jag städa också, alltid lika roligt.. ;) innebandyträning imorgonkväll också, ska bli superskönt! Känns inte som att jag hållit i klubban på flera månader.. Så ska bli skönt att kunna träna! Match på fredag som jag också hoppas kunna vara med på.
 
Hoppas alla har haft det bra iallafall, nu är det bara att bita ihop & fortsätta kämpa :) allt ordnar sig alltid! puss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela