Gameday

Publicerad 2012-11-02 12:51:31 i Allmänt,

Hallå!
Precis kommit upp ur sängen typ, förutom när jag var upp och fixade frukost! Blev en skål med vaniljyoughurt och en SVINGOD müsli från Ica faktiskt. Massa torkad frukt i, och det älskar jag! Blir så torrt annars ;-) jaja. Ska snart hoppa in i duschen, känner mig så ofräsch. Så en dusch får det bli. Sen ska jag plocka lite i lägenheten och packa inför matchen sen. Så råtaggad!! Ska bli sjukt roligt :-) åker mot Kil runt 17 så lär få snabba på lite, är ju inte den som blir klar på 20 min direkt.. Haha ;-) ja, jag vet att klockan bara är kvart i ett nu men, trust me, jag behöver dessa timmar på mig ;-)
 
Ska försöka komma ihåg att slänga in ett inlägg sen också, om jag hinner ;-) nu är det bäst att jag sätter igång, ha det fint! xx
 
Min frukost imorse! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela