2012-11-06

Publicerad 2012-11-06 22:09:58 i Allmänt,

Tjena tjena!
Nyss kommit in från en springtur. Skulle egentligen bara ha tagit en kort promenad, men blev jogging i 30 min ist! Haha, var så kallt så behövde få upp värmen ;-) å de fick jag att! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen hoppa ner i sängen och se på GG :-)
 
Jobbade mellan 8-16, sen kom ubbe å hämtade mig. Vi åkte till hans mamma oså gick han ur där. Jag tog bilen och åkte till Apoteket, och jäklar va snabbt det gick där inne! Brukar alltid vara så drygt, men var klar på bara nån minut. Så det va positivt! Åkte hem en snabb sväng innan jag skulle med mamma till Coop och handlade. Hon köpte massa till mig också, och det tackar jag för då det ekade tomt i både kylen och skafferiet! Sen ner till Ica, handlade lite där också. Sen hem till mamma och hon bytte om, för hon skulle träna och samtidigt skulle hon skjutsa hem mig. Jag kånkade upp alla kassar och sen slängde jag mig i matlagningen. Chicken nuggets, "rissallad" (haha, vet inte vad de kan kallas, men är gurka, sallad, rödlök och ris som man blandar ihop) och sweetchili sås till! Var supergott iallafall :-D
 
Nej, börjar bli trött så säger gonatt nu :-) xx
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela