Måndag 10-12-12

Publicerad 2012-12-11 00:12:00 i Allmänt,

Hallå!
Hoppas ni haft en bra dag, min har varit helt ok! Först jobb, och va så trött och hann inte äta någon frukost så hade liksom ingen energi alls. Men efter lunch gick det bättre ;) gick och fick mig kaffe på mammas jobb efter det och sen sprang jag in på Coop och handlade lite mat (bara för 300... hehhe, jättekul) men välbehövligt var det. Sen så gick jag hem å då kom Milan efter ett tag och vi drack lite kaffe. Sen lagade jag en fantastisk måltid till henne, Felix pannbiffar, pulvermos, pepparsås, lite tomater samt lingonsylt ;) och det blev supersmarrigt!! Nu har hon åkt och hämtat träningskläder så ska vi dra och träna lite :) ha det så bra så hörs vi kanske sen, xx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela