Krångel med blogg-appen!

Publicerad 2012-12-11 00:24:38 i Allmänt,

Hej på er!
Hoppas ni haft en härlig dag, det har jag haft :) som ni kanske ser så la jag nyss ut ett inlägg som jag skrev förut.. Har fått krångla hit och dit. Appen har ju inte funkat så har inte gått att blogga från mobilen, så därför la jag ut det nu, haha. Hoppas ni har överseende med det ;)
 
Nu har jag precis kommit ur duschen, skönt! Tränade ju för nån timme sen så va inte så jättefräsch ;) haha! Så de va härligt :) efter träningen förut så gick jag och Milan hem till mig och väl här fastnade vi framför Portkod 1321 en stund, haha! Vi har nu båda blivit beroende. MÅSTE KOMMA FLER AVSNITT! En stund senare kom Linn också och vi gjorde smoothies :) de blev supergoda! Receptet var ganska enkelt ;) en burk naturell kesella, en banan, lättmjölk, massa hallon och lite björnbär! Gott! Kollade sen på film innan de åkte hem :) mysigt med en triokväll!
 
Nu ska jag nog börja kika på en film till, är ledig imorgon och det känns underbart! Ska fixa i lägenheten och bara ta det lugnt :) ha det fint hörrni, gonatt! xx
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela