Heartless

Publicerad 2012-12-08 21:40:01 i Allmänt,

Hej hej!
Hoppas det är bra med er, med mig är det väl som vanligt.. Haha :) hänger med mina fina nu, känns väldigt behövligt just nu! Kikar på tv, äter godis och pratar skit såklart ;)
 
Jobbade idag 8:45-14.00. Det sköna med såna pass är att det går sjukt fort. Vips, så slutar man sen ;) sen så åkte jag hem, och vilade lite innan jag började måla! Så nu är väggen blå :D och det blev så sjukt fint!! Så himla nöjd :D ska gå upp i tid imorgon och stryka på ett lager till så är det klart sen :) sen blir det jobb 14-21! Verkar så himla vuxen... ;) haha! Jaja, nu ska jag va social mot mina vänner igen, ha det fint! :) xx
 
Syns ju inte så bra på den här bilden kanske, men kommer en ny när allt är klart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela