GOD JUL ❤

Publicerad 2012-12-24 21:23:57 i Allmänt,

Ja god jul på er alla! Hoppas ni haft en bra dag, med fina presenter och god mat :) det har iaf jag haft! Fick australienska dollar, ett våffeljärn, en mixerstav (mamma hade köpt dom när jag fortfarande bodde själv;) ), en VS bodymist, bieber-parfymen, en Calvin Klein pyjamas, en eltandborste och lite annat smått och gott :) sen fick jag ju också pengar av pappa till flygbiljetten till Australien. När jag åker dit vet vi ju inte nu, men ska iväg iallafall :) troligtvis i slutet av februari istället för första.

Ligger och tittar på Tomten är far till alla barnen nu, haha! Klassikern ;) inte så bra men det hör väl till! Jobb imorgon 14-20:30, känner mig inte så taggad på det men får tänka på pengarna ;) har inte bestämt om jag ska ut heller, men lutar mot det. Ha en bra kväll :)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/3593290/images/2012/pic_50d8b90addf2b32cd900409e.jpg" class="image">

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-25 00:15:14

God jul :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela