Blir miljonär ikväll

Publicerad 2012-12-23 17:10:44 i Allmänt,

Hej på er & God Jul!
Hoppas ni haft en bra dag, jag har bara varit hemma och slappar. Däckade på soffan inatt så gick och la mig i sängen halv fem imorse, haha! När jag gjort det och väl somnat igen så drömde jag så sjukt läskigt. Kan inte sätta ordet på exakt vad jag drömde, men vaknade och kände mig rädd och förvirrad. Antagligen var det för att jag tittade lite på Prometheus igår, och FYFAN. Hatar såna filmer mest av allt. Satt och mådde illa och skulle seriöst kunnat spy.. Så jävla äckligt. Usch.. Så den ska jag aldrig mer se och ska inte se nån liknande EVER AGAIN. Punkt.

Snart kommer iaf Rasse och hämtar mig och så ska vi till Jolin och Erik på uppesittarkväll med massa fin människor :) känner även på mig att jag sitter på vinstlotten ikväll, ikväll är det jag som blir miljonär!! Ha det fint hörrni :) xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela