2013

Publicerad 2012-12-28 22:50:05 i Allmänt,

Längtar till nyår. Vill ha ett slut på detta år och bara börja om nu. Det har varit ett både bra och dåligt år men nu på slutet har allt bara gått så tugnt. Därför ska det bli underbart med en ny start på ett förhoppningsvis underbart år. Om allt går som jag vill nu så blir det Australien i februari, kommer hem i april. Sen är jag kvar i Hagfors över sommaren och sen börjar jag plugga i höst, och då helst i Uppsala. Så snälla Gud, om du finns, fixa detta åt mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela