TISDAG 14/2

Publicerad 2012-08-14 21:06:57 i Allmänt,

halloo!
skön dag idag, vaknade och kände mig utvilad! sen kom albin och vi gick till coop, köpte lite mjölk oså. sen fixade jag lyxfrukost, amerikanska pannkakor! så himla gott :-) invigde även kaffebryggaren, kan va nåt utav de bästa jag köpt!! mums. sen kl 14 åkte jag å ubbe till filipstad. jag skulle fylla i min tattoo plus diskutera min nya som jag ska göra :-) gjorde ont som fan att fylla i min gamla. ena svalan hade blivit missfärgad + att det blivit ärrbildningar på, vilket gjorde att det kändes lite extra idag ;-) men nu är den vit och fin, får se hur länge det håller :-) ny tid bokad 12/9, soft!

nu är madde här & milan är påväg, mys! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela