TACK!

Publicerad 2012-08-21 23:58:24 i Allmänt,

ja! jag vill tacka alla som läser här, hade faktiskt läsarrekord idag! känns så himla kul att blogga nu och jag hoppas verkligen de håller i sig :-) ni får gärna komma med förslag oså på vad ni vill läsa om! ibland är ju fantasin lite sådär ;-) försöker iaf blogga om lite olika saker, så de inte bara blir "idag har jag gjort de, å de, sen gjorde jag de här.." jaa, ni fattar! men tack tack tack alla fina! ni får gärna länka era bloggar också, har så svårt å hitta bloggar. framförallt komma ihåg namnet på dom ;-)

handlade med mamma förut som sagt, och köpte massa gott! och bara nyttiga saker dessutom. jag har velat börja äta gröt på morgonen nämligen, nyttigt och en bra start på dagen. är väldigt trött på mackor! problemet är att jag HATAR havregrynsgröt. luktar jag på det känns det som jag ska spy.. så jag tänkte på mannagrynsgröt, för de gillar jag. men de är ju inte lika healthy liksom. men idag fick jag tipset om att man ist kan använda grahamsgryn! det är en mer fiberrik typ men smakar tydligen likadant som manna! superbra tyckte jag. så det införskaffades. köpte även kalorifri hallonsylt & äppelmos till det annars får jag nog inte ner gröten ;-) fick ett annat tips om ett mellanmål också. man mosar avocado och har det på en naturell riskaka + lite flingsalt på toppen! (jag älskar riskakor, så blev överlycklig). men  jag köpte lättsaltade riskakor ist, å skippade flingsaltet ;-) ska testa de här och se vad jag tycker!

nu är det dax att sova så jag kommer upp till min första lektion! :-D gonatt, puss!

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2012-08-26 20:32:19

jag läser ialf din blogg Hanna :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela