SÖNDAG 19/8

Publicerad 2012-08-20 00:33:41 i Allmänt,

då var det söndag igen, shit va dagarna går fort!
igår/inatt var jag chaufför, körde inte så mycket dock. var i stallet först och släppte in hästarna plus städade boxarna oså :-) åkte sen hem till bäcker och umgicks med dom. blev även bjuden på tacos, de tackar jag för! sen tog jag med mig linn som sällskap i bilen under natten, och var inte hemma förrän kl 03..!

så därför sov jag läänge idag, till 12:30 ungefär, haha! va ett tag sen jag sov så länge (förutom de söndagarna som man festat dagen innan då ;-)) så de va skönt :-) låg kvar länge och kollade på degrassi, va himla gött faktiskt! sen så gick jag ut å satte mig i solen en sväng innan jag sen åkte iväg till stallet. red med petra och de va så himla härligt i kvällssolen :-) sen hem och plockade upp mina brudar, åkte till ica å handlade frukt, grönsaker och dipp! det har vi nu smaskat i oss till filmen Kvarteret Skatan, den va riktigt rolig faktiskt, sjuk men rolig ;-) nu sitter vi och är ganska trötta allihop så blir nog snart att ta kvällen :-) dagen imorgon är fullspäckad så är nog bäst! ha de gött, puss

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM OCKSÅ! där heter jag @hbjuresater :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela