NEW LIFE

Publicerad 2012-08-15 00:37:59 i Allmänt,

ja nu var jag där igen! haha ;-) men nu har jag ett mål. om ca en månad ska jag ju göra en ny tatuering, och den ska sitta på revbenen. och tills dess så vill jag få bort mina lovehandles ;-) så därför ska jag nu försöka ta tag i mitt liv. slut med godis & dricka (typ cola.. kommer sakna min cola light till döds!). inge chips, popcorn, inget! min fina vän madde har kört med det och blivit superskinny, har fått massa motivation av henne, duktig! det är inte det att jag tycker jag är tjock (absolut inte) MEN ärligt talat så mår jag lite dåligt ibland när jag kikar mig i spegeln, så ja, jag gör det för att jag vill se bättre ut + för att gå ner lite i vikt, man mår så mycket bättre också :-) kommer äta sån mat som jag brukar, men kanske byta ut vissa saker ibland. sen kommer jag absolut unna mig goda saker, men kanske inte just godis osv. just nu vet jag inte vad jag väger men skulle gissa på runt 70kg, vilket är okej, men skulle vilja väga runt 65 ist. vikten är inte det jag bryr mig om dock, men är bra att ha ett mål :-) vad gäller träning så har jag ju just nu inget gymkort, men kommer försöka träna så gott jag kan själv, plus att jag ska börja följa med mamma på de pass hon går på, inom gymnastikföreningen, SÅÅÅ mycket billigare! saknar styrkan dock :-)

härmed lovar jag mig själv att göra så gott jag kan, KOM IGEN NU HANNA!!

detta kanske inte är nåt ni vill läsa om, men jag kommer försöka skriva varje gång jag tränat så jag ser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela