MÅNDAG 20/8

Publicerad 2012-08-20 12:19:41 i Allmänt,

arbetslös som jag är så har jag legat å dragit mig i sängen hela morgonen, så himla skönt! men nu ska jag faktiskt ta tag i dagen. ska hoppa in i duschen nu och sen gå ner till skolan och söka jobb.. duktig! hoppas få nån timme där iallafall :-) sen fika med johanna tror jag, och sen ska jag iväg och rida också. måste åka buss idag, drygt! men går ju fort de också.

usch va alla funderingar går runt i huvet.. vet inte vad jag vill göra detta år som jag inte ska läsa. har så många alternativ känns de som. men just nu är iaf ett jobb prio ett. bläääää va jobbigt å bli vuxen.

dax att hoppa in i duschen, på med musiken! wiihooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela