lite nytt!

Publicerad 2012-08-09 22:26:43 i Allmänt,

jajamen, ny blogg! blev trött på den gamla och ville ha en ny, slängde ihop en design nu lite snabbt, jag kan ju inte men den får duga så länge. nu är jag supertrött och sitter och glor på fråga olle, sjuka program.. men nu handlar det om sexmissbruk och det är ju lite intressant, haha! men ska strax gå och ta bort sminket och borsta gaddarna. men först tror jag att jag ska kika lite på H&M, fick ju en sån reklam grej med 10% rabatt.. inte bra alls! men ska väl unna sig lite, nu när jag jobbar och sliter. sista dagen imorgon (vad jag vet) och det ska bli riktigt skönt med helg :-) på lördag blir det att träffa louise mfl, och säga hej då till henne, eftersom hon flyttar till USA.. helt sjukt! är avis på henne, men samtidigt ledsen över att hon ska åka. men nu har jag ju en anledning till att åka dit jag också ;-) ha det så himla fint nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela