JOBB!

Publicerad 2012-08-22 18:20:20 i Allmänt,

yes, klockan 07:50 var jag i asplundshallen och släppte in alla kids. och så många de var.. 57 barn. FEMTIOSJU!!? haha. men de gick superbra, va ju en vikarie till där. sjukt roligt iallafall :-) sen när jag va klar, så ringde albin. vi gick ut å gick i vågbacken, sjukt jobbigt faktiskt! 6km blev det tillslut och det spöregnade nästan hela tiden, så vi var sjuukt blöta när vi kom till bilen och åkte hem. jaja, kom hem, bytte kläder och åt GRÖT!! det jag skrev om igår, och attans va gott de var! muums :-D tur att jag gillade det. men mjölk och äppelmos är nog ett krav. sen bar det av till arbetsförmedlingen där jag skulle på basinformation. gick smidigt och tog ca 35min. sen träffa jag milan en snabbis och sen gick jag hem. blev en powernap på de också, inte van att gå upp så tidigt som jag gjorde idag ;-) ikv kommer jossan och milan hit o vi ska kika på the hunger games. har velat se den länge så ska bli nice, alla säger ju att den är bra också så de är ju ett plus ;-) ha de fint så länge, puss!

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2012-08-23 18:48:52

Tack, det betyder så otroligt mycket!! kram!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela