jag är lyckligare nu

Publicerad 2012-08-11 13:39:46 i Allmänt,

igår jobbade jag fram till 16:00, rensade rabatter! när jag var klar åkte jag till ica och hämtade ett paket från gina som hade kommit (en bh och tre par trosor, inget roligare än så). efter det så åkte jag hem, duschade och gjorde mig iordning innan jag åkte ner till mamma och hämtade bilen då jag och linn skulle till Karlstad :-) lyssnade på handbollen på radion, och shit va spännande det blev tillslut! gött med vinst för sverige iaf :-) sen kollade vi innebandy och sen åt vi mat på Max! sjukt gott ;-) lyxshaken är ju så himla god! sen åkte vi hem igen, träffade albin en sväng och sen åkte vi hem och sov!

va skönt det var att få sova ut idag!! helt fantastiskt <3 men nu är det dax att göra något av dagen. ska ner till mamma när jag gjort mig iordning lite och äta lunch med henne. inte sett henne på länge eftersom de varit på semester först i sthlm och sen på gotland. lite avis faktiskt! nu ska jag plocka ihop lite tvätt som jag ska slänga i hos mamma.. sjukt att jag inte varit i min egen tvättstuga än, och har bott här sen januari.. skäms! haha
ha det fint nu! ikväll middag med louise och gänget, super! :-)


godaste drinken på brygga! möjligt att det blir en sån ikv ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela