HELGEN I BILDER

Publicerad 2012-08-12 23:42:08 i Allmänt,










yes, här har ni helgen i bilder! en riktigt rolig utekväll igår med mina favoriter, underbart! vi åt först mat på Bryggan, riktigt gott! sen bar det av hem till mig, förfestade lite här och sen gick vi tillbaka ner till Brygga för ytterligare lite alkohol! riktigt trevligt :-) sen blev det efterfest, och kom inte hem förrän 05:00 ungefär.. då kan ni ju ungefär föreställa er hur jag mådde idag? haha! fast var mest trött iaf :-) blev kebabtallrik<3 och sen kom emilia hit så vi kollade på handbollen. spännande, synd att det bara blev ett silver men ändå riktigt stort! albin & elin kom också efter en stund och kollade. sen så drog vi till Ica och fixade en film och lite gott! det blev this means war, och jag tyckte faktiskt att den var bra!! sen blev det en biltur upp till utkikstornet där vi kollade efter stjärnfall, skulle ju enligt aftonbladet va många ikv! men såg inget.. albin såg dock två :-) imorgon tar jag med mig abbelito och drar till kd, hämta pass och IKEA är prio :-D möjligt att det slinker med nån mer kasse också ;-)
ha det fint! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela