FREDAG 17/8

Publicerad 2012-08-18 01:03:44 i Allmänt,

hej!
varit en lång men rolig dag idag! gick upp runt 10, åt frukost och drog sen ut på en promenix med milan :-) riktigt skönt väder! sen blev jag med milan och hennes pappa och åt lunch på värmullen, tog en räksallad, mums! sen gick jag hem, och mötte pappa och min lillebror på coop-parkeringen! de skulle precis åka hem mot stockholm igen, så de va kul att jag fick se dem! farmor va också med, henne hade jag inte heller sett på länge :-) vi bestämde iaf att vi skulle ta en fika till veckan. hon ska ju ut och resa snart igen, blev turkiet denna gång också! så himla kul att hon verkligen lever sitt liv till fullo :-)
sen hem och byta kläder, åkte ut till stallet. städade boxarna & fyllde på spån. sen red jag både maldini och malova :-) första gången på malova, riktigt roligt! hon är ju bara fem år, så va lite spänd innan. hon kände nog det på sig och tog hand om mig på ett bra sätt ;-)
sen åkte jag hem. milan och linn kom, vi drog till coop oså :-) fick bli en färdigrätt idag (orkade verkligen inte laga mat!!) sen vid 8 ungefär åkte vi ut till stallet igen, skulle ta in hästarna och ta ut hunden på en promenad :-) mysigt! for hemåt och mötte upp emma, drog till altans osv. sen hem och kollade på tv :-)

haft en superbra dag, nu känner jag att det snart är dax att sova! ha de fint, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Hej alla fina! Jag heter Hanna, är 20 år och en glad tjej från en liten stad som heter Hagfors, ligger mitt i värmlandsskogarna. Nyinflyttad i Uppsala och trivs som fisken i vattet! Jobbar på Burger King City och Specsavers Optik. Skriver om allt mellan himmel och jord, men mest om mat, shopping och min vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela